Påskkärringar

Heeej bloggen ska berätta lite om igår:
gick till skolan och hadde piece of cake (klicka för att veta vad det är) sen var jag hemma och tog lite påsk bilder men det blir alltid konstigt när jag försöker ladda upp dom -.-' sen så påskpyntade jag lite. Sen kom min lillasysters kompisar och sen till sisst kom gabbi vi sminkade oss till påskkärringar inte så mycket men om ni tittar extra noga ser ni våra fräknar. Sen gick vi ut och skulle tigga godis med min lillasyster och hennes kompisar vi gjorde det ett tag men sen ville dom gå själva för att dom ville ha mera godis för sig själva :P så jag och gabbi gick själva vi fick typ ett kilo var haha sen så ringde vi på en som ville ha påskkort annars skulle inte vi få ngt godis sen fortsatte till ett annat vi och vi fick 20 kr att dela på rika tjejer sen fortsatte vi att gå...Sen gick vi hem och då kom vi på att göra påskkort och ge till den som ville ha påskkort(jag vet vi är skiiiiiit snälla visst?)och då fickt  vi toblerone men gabbi gillar inte toblerone så hon böt med mig så att hon fick godisar som såg ut som kondomer hahahahhahahah seriöst dom gör det hahahahhahahah sen gick vi hem till mig och sjöng lite låtar som boyfriend call me maybef och superbass sen shuflade vi hahahahahha sen filmade jag henne med just danse3 blev fett rolig appen är gratis i apstore sen gick hon hem.
jag hadde sjalen på mig bara när jag skulle knacka vill ju inte att ngn ska kunna se att jag är en påskkärring  långt ifrån haha
©coyright

Kommentarer
Postat av: Sogs - 2 girls, 1 blog

LOL, Snyggingar ni är! ;P // SAnDra <3

2012-04-06 @ 18:36:21
URL: http://sogs.blogg.se/
Postat av: Gabbi -- TÄVLING PÅ BLOGGEN! - SoGs - 2 girls, 1 blog!

Puss på dig dessi, fin du är.

DESSI.VACKER.SE/GABBI

2012-04-07 @ 13:09:43
URL: http://sogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0