Piece of cake

Glömde att publicera denna imorse...så den låg på utkast
Ska berätta lite om piece of cake som vi hadde i skolan igår.
det var en massa med stationer här är några:
  • Smaka och gissa, det var två i varje grupp somm skulle smaka på en äklig blandning jag gjorde det och det smakada bannan med ketchup euw fick dricka massor med vatten efter ;)
  • gissa låt och artist, fem personer i varje grupp skulle göra det, jag var med där och då hörde man på en låt sen skulle man försöka lista ut vem/vilka som sjöng och vad låten hette
  • spela fotboll, jag var inte med där 5 i varje grupp skulle köra min grupp förlorade med 4/0 haha skillat
  • singstar, en i varje grupp det var en kille i min grupp som fick köra
  • fota saker, man skulle typ ta foto på 4 iphones, 10 converse och göra en pyramid med 6 personer och mkt mer
  • charader, där skulle man typ göra en massa saker som dansa salsa vara bög haha det var jätte kul
  • frågesport, två lag tävlad emot varandra det var olika frånor om typ filmer och kändisar
sen i slutet hadde man fått en massa poäng och med dom kunde man "köpa" saker till son kaka typ som grädde bannan, vaniljkräm m.m. här är en bild på tårtan vi var grupp 9 så vi gjorde en 9a med nonstop gott faktist :)
bilden e sne jag vet men jag orkar inte vända den
det var tårtbornar som man typ kan köpa på ica som vi gjorde vår tårta med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0