HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

har inte bloggat jag vet men inlägg om mina dagar kmr.
Ska berätta lite om min dag jag gick till skolan hadde spanska prov och så, sen gick jag hem och kom på att jag inte hadde med mig nycklarna så jag hoppade studsmatta sen åkte jag till farsta c och shoppade ett par mjukisar och smycken (bilder kmr) och kollade på lite kläder som jag ska hs till dansuppvisningen. Sen åkte jag till farsta ip för att ha fys där jobbigt ahhahhah. Sen åkte jag hem och tryp bara varit inne på fb och chattat med några kompisar.
BTW. tror jag e lite pollenalergisk för jag blev snuvig och det kliar i ögonen.
bilden e från förra fredagen HAPPY GIRL hahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0