min dag då!

Kom hem för typ för ngn timma sen ska berätta lite om min dag i punkter:
  • gick till skolan
  • gick till vaktmästaren för att knippsa (?) upp mitt lås
  • gick på lektion
  • gick till vaktmästaren igen för han var inte där förut
  • gick på lektion
  • gick till vaktmästaren igen
  • gick på lektion
  • gick till vaktmästaren för fjärde gången -.-' och DÅ var han där äntligen så jag fick mitt lås uppknippsat(?)
  • engelska i datasalen så jag kunde lyssna på musik samtidigt lyssnade typ bara på boyfriend den äger seriöst
  • LUNCH
  • klassråd
  • lektion
  • gick till skogås en snabbis och köpte lite nagel grejs (visar bilder sen)
  • gick hem
  • lyssnade på justin biebers låt girlfriend, fixa naglarna
  • NU: bloggar om detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0