My day

Idag så gick jag till skolan som vanligt sen så åkte jag en snabbis till skogås(för att det finns billiga hårförlägningar där hehe) och köpte hårförlägning kostade bara 50kr annars brukar det typ kosta 1000kr!! dock var det inte i min hårfärg men kan väll färja den. Sen åkte jag till farsta C med mamma och köpte lite nytt smink och tittade lite på kläder. Sen ungefär där JC och veromoda ligger fanns det gratis minimuffins och cider var as gött sen åkte jag hem aa det var min dag det :) nu är jag typ bara lite inne på FB skriver mera sennnn xoxo//Desirée

bild från igår :p

Kommentarer
Postat av: Gabbi

SMIIIIIIINK, vet vrf, hahahah

2012-03-24 @ 11:46:05
URL: http://sogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0