my day

Kom nyss hem från skolan och tänkte skriva lite kort om min dag. Dagen började med att jag skulle få sjuts av pappa till skolan men jag råkade ta med mig min pappas vinterjacka :( så jag lämnade jackan i bilen och gick utan jacka till skolan fasst det var inte så kallt som tur e. På geografin fick vi göra ett läxförhör och sen fick vi köra stad och land och min grupp vann, stolt :) . På svenskan så fick vi läsa. På NOn fick vi titta på en motorfilm? och sen fick vi fortsätta med bilhistoria jippi -.-'.Sissta lektionen var idrott och det faktist kul vi skulle typ göra akrobatiska grejer som typ göra som på bilden ↓

fasst lättare ;) det var kul faktist men vi ramlade typ hela tiden haha och så höll vi på med ringar, vi var så duktiga att vi fick sluta lite tidigare :D . Har inget mera att skriva så PÖzZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0