Känner mig lite sjuk :(

Skulle ha gått till konståknings uppvisningen fasst jag gjorde inte det för att jag kände mig lite sjuk och orkade ändå inte + att vårt "program" eller vad man ska kalla det suger, vi ska typ bara åka runt och göra en piruett och sen åka slalom och min förra uppvisning var mycket bättre även fasst jag var nybörjare och då fick jag göra svårare saker änn nu -.-'
fasst det skulle nog ha varit kul att vara där på uppvisningarna på dagen för då skulle jag vara med en kompis :) men fick inte av min lärare -.-'(asså det var flera gånger på dagen som vi skulle uppvisa och en gång på kvällen) Aa men sånt e livet
btw. hoppas jag inte blir sjuk för imorgon blir det dans :D ÄÄÄÄLSKAR verkligen att dansa :love:
bilden e tagen för typ ett halvår sen tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0