♥DANSEN!♥

Ska berätta lite om dansen♥ hehe a iaf idag gjorde vi en massa kul på dansen, vi tränade mest på våran koreografi och då skulle vi vara överdrivet flörtiga haha och så sa hon att vi skulle tänka som om vi skulle flörta med *HAN* skriver inte ner hanns namn men hon sa bokstavligt talat det haha alla bara fnissade hihi fasst han e faktist ganska snygg och jäääääätte bra på att dansa... A men iaf sen typ 10 minuter vi hadde börjat så frågade *HAN* och hanns kompisar om dom fick gå in och kolla (dom fick det förra gången) men hon sa nej så dom tittade genom det runda lilla fönstret som finns på dörren ist. Sen efter kanske 15 minuter frågade dom igen men min danslärare sa igen att dom inte fick komma in på ett retligt sätt och typ alla i min grupp skrattade ihäl sig. Sen vet jag inte hur lång tid det gick innan dom knacka igen och sa att vi behövde publik men då sa min danslärare att vi redan hadde hafft publik förra gången haha. Sen så slutade vi fasst förra gången var roligare hihi

bilden e tagen innan dansen hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0