MObilblogg

Tjata bloggish, är på väg hem från min moster och mina kusiner. Jag var där med min familj och firade. Påsk och åt påsk mat och sånt sen fick jag också två påsk ägg ett från min moster och en från min farmor som inte var där för hon mådde dåligt, jag so till och med hadde tagit med hennes födelsedags present som jag egentligen hadde tänkt ge i november förra året när hon fyllde år haha men jag glömmer alltid haha och nu när jag äntligen hadde tagit med mig. Men nu e jag nästan hemma så godnatt detta är nog sista inlägget för idag inlägget om igår och det jag köpte kör imorgon har börjat på inlägget men orkade aldrig göra klart haha men det gör imorgon. Bye
Jag oc Gabriela i torsdags haha men ska ladda upp lite bilder sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0