Min dag förrigår!

Det började med att jag vaknade och åt frukost (interessant va?) sen så gick jag och mamma på promenad till min lillasysters kompis hus för att släppa ut katten (hennes mamma har frågat om vi kunde släppa ut katten i några timmar varje dag för att dom skulle resa) sen gick vi hem jag var inne på datan var med mina hamstrar sen skulle jag till farsta för att köpa gympaskor(måste ha det)men det fanns inte i den färgen jag ville ha bara i vit svart röd men jag ville ha grå svart rosa airmax men jag provade dom vit svart röda för att se om dom var bra sen ska vi köpa dom på ett annat ställe, tänker inte säga vart för att då kan ngn ta dom innan mig det finns typ bara ett par kvar där och jag behöver verkligen ett par gympaskor för annars får jag ont i knäna. Sen gic k jag in till gina och där träffade jag en kompis jag köpte ett par mjukisbyxor och leggings bild kommer. Sen gick vi alla till donken och tog en fika och där var det ngn snubbe som typ blev tagen av polisen skarry kunde vara typ värsta peddot lixom. Sen gick jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0