Min Dag

Jag gick till skolan som vanlig och efter skolan så åkte jag buss hem men var så inne i min iphone att jag glömde att trycka på stanna knappen så gick av en station efter sen från bussen och hem träffade jag tre killar i min klass en typ skrek Desirée :P . Sen var jag hemma och har gjort gelatina en pudding grej man gör i brasilien och har fixat naglarna inför påsken hoppat studsmatta, chattat med några vänner och laddat över några bilder till min data från min iphone här kommer en...
bilden är från igår orkar inte vända på den
©copyright om jag ser att du har snott ngn av mina bilder anmäler jag!

hoppas ni får en bra dag sötisar puss♥

Kommentarer
Postat av: Gabbi -- TÄVLING PÅ BLOGGEN! - SoGs - 2 girls, 1 blog!

jag har snott en bild som jag gjorde din header av, haha. Dålig humor :P

Puss på dig Dessi :*

Jag kommer snart, tar 5 bussen ;)

2012-04-05 @ 16:34:20
URL: http://sogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0