Börjar blogga igen'

heej bloggen det var ett tag sen tänkte iaf berätta om mina dagar:


fredag: Sandra och gabbi var hemma hos mig va på studsmattan och vi gjorde volter, drack pk och tittade på en video av janoskians där dom gjorde ellen's dance dare skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit kul , gabbi hittade först videon genom fb och dom e typ dööö kära i vissa killar där... det fanns också en video där ********* gjorde så (altså dansade bakom ngn människa)och den var ochså skit rolig men typ bara 4 sek :( ska lägga upp lite videos av dom så


lördag: inget specielt var typ bara hemma och stadade och chillade bara lite

söndag: var hemma sen åkte jag till gabbi med mamma och sen kom min mammas kompis marisa dit med sin dotter carolina och så var vi där och pratade skit om våran skridskolärare hahhaha men han e skit jobbig så...sen så tittade vi på janoskians haha

måndag: gick till skolan efter 2 lektioner mådde jag jätte dåligt så åkte hem. Sen mådde jag bättre så jag hoppade studsmatta med syrran (hadde längtat efter det det hadde snöat hela helgen) men det var inte så bra eftersom jag mådde dåligt då...Sen på kvällen så läängtade jag efter en serie på portugisiska som jag älskar den e jätte bra (kanske skriver vad den handlar om sen) men iaf den serien som var innan skulle avslutas så serien blev försenad :( så den jag gillar var kortare. Det som var bravar att en i mammas jobb fylde år och då åt dom en stor kaka på hennes jobb och hon fick ta med sig en bit till mig hehe
Nu e jag hemma för jag mår dåligt och har lust att kräkas :(
bild från påsken på påskmiddagen hemma hos mina kusiner
inlägget blev skit konstigt för jag har ont i huvudet och bara skriver ner som jag tror att det var hahahaha

Kommentarer
Postat av: Gabbi - TÄVLING PÅ BLOGGEN - 2 girls, 1 blog!

Vill du/ni va med i veckans blogg-tävling?

-

Snabblänk:http://sogs.blogg.se/2012/april/veckans-tavling.html#comment

2012-04-17 @ 16:09:54
URL: http://sogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0